Orgaandonorschap

Ik ben dus geen orgaandonor meer (volgens Digid)

Niet alleen in Digid gewijzigd, maar ook het kaartje uit mijn portemonnee gehaald! (stel je voor, er ontstaat verwarring, of de internetverbindig ligt eruit en ze besluiten om me toch te plunderen)

Zonder D66 had ik nooit geweten wat een afgrijselijke martelgang dorgaandonatie is, bij leven (want dode organen zijn waardeloos).

Maar dit is dus de overheid aan te rekenen. Wel reclame maken om donoren te werven, maar niet vertellen hoe pijnlijk het is als die organen uit je levende lijf worden weggesneden (stel je voor dat ipeens een orgaan uit je lijf weg is, het is niet alleen het snijden – zonder verdoving – dat enorme pijn doet, maar bovendien mis je een belangrijk onderdeel uit je lijf. Dat is erger dan een bug in je computerprogramma! Och, ik ril ervan! Toen Jozef Mengele het deed werd iedereen boos, want hij was een nazi, en dus fout. Als de chirug in een Nederlands ziekenhuis het doet, wordt die op handen gedragen omdat hij een leven red!

T.k.n. als ik echt dood ben,mogen ze alles uit me halen, ik geloof dat het meeste nog bruikbaar is.

#orgaandonatie

Published by

ludwigvanel

I am an author & an anarcharchist

Leave a Reply

