De wet schiet tekort

Deze brief gestuurd aan de commissies Veiligheid & justitie en Infra & Milieu:

Het volgende belast mijn hart ten zeerste.
Het is mij ten gehore gekomen dat de overheid van mening is dat het klimaat gevaar loopt door CO2-uitstoot. Tevens, dat er kans is, dat de file-aanpak na een halve eeuw nog steeds hetzelfde blijft. Na een halve eeuw (zo niet langer) bewijs dat gedram over het OV niet werkt. Het bewijs van onwerkzaamheid is wel dusdanig overweldigend dat het onacceptabel is, als het auto’tje pesten zelfs in deze tijd van politiek-aangewakkerde(!) klimaat-paniek, ongehinderd doorgaat. Dit is door mij niet anders op te vatten dan als landverraad, door de CO2-uitstoot te willen verhogen (of op zijn minst niet te willen verlagen), terwijl men volmondig blijft beweren dat CO2 een gevaar vormt voor het klimaat.
Dat brengt mij bij de titel van dit bericht: ik heb gezocht naar een goede manier om aangifte te doen van landverraad, echter, volgens deze pagina: http://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/2017-03-01#BoekTweede_TiteldeelI_Artikel92 gaat dat niet.
Ik heb met een schok ontdekt dat de wet wel de overheid beschermt tegen de burger, maar niet andersom, zoals het hoort.
Gelieve dit zsm recht te zetten.

Published by

ludwigvanel

I am an author & an anarcharchist

Leave a Reply

