Hardrijders

Net als menigeen erger ik mij grandioos aan de vele drempels in woonwijken. Ik bof nog, dat er niet één pal voor mijn huis ligt. Die #drempels worden aangelegd vanwege hardrijders en beschadigen aan de funderingen van naastgelegen woningen.
Ik ben er stellig van overtuigd dat dat hardrijden een gevolg is van de frustraties om de vele #files, waar de overheid de burger op trakteert. Omdat men zo langzaam moet rijden op de “snel”weg, viert men die frustraties bot op de binnenwegen. Dubbel kassa voor de dieven:
Geen cent extra aan #infrastructuur (behalve dan af en toe een straat voldrempellen, wat weer leidt tot kapotte schokdempers en dus meer BTW-inkomsten), plus:
Extra flitsinkomsten.
De schoften weten wel wat ze doen.

Published by

ludwigvanel

I am an author & an anarcharchist

Leave a Reply

