Nog een keer over orgaandonatie

Er is weer een discussie gaande over #orgaandonatie, ondanks de feiten die er beschikbaar zijn.
Ik was vroeger #orgaandonor, maar heb het orgaandonorschap gestaakt, toen de horror-praktijken aan het licht kwamen.
Somige #organen moeten uit nog levende wezens verwijderd worden. Dus wordt je niet alleen opengesneden, maar worden er ook essentiële onderdelen verwijderd, terwijl je nog leeft. Dergelijke #Mengele-praktijken zijn niet aan mij besteed! En gaarne, in het vervolg, voordat er mensen verontwaardigd gaan doen om de keuze van een ander, graag even nadenken over de mogelijke redenen!
Als ik dood ben, roven ze me maar helemaal leeg. Helaas zijn mijn vullingen niet van edelmetaal, anders had ik ze die graag gegund.
Als ze alles eruit hebben weten te graven wat ze denken dat geld oplevert, graag het (dode!) karkas naar de kattenvoerfabriek.

Published by

ludwigvanel

I am an author & an anarcharchist

Leave a Reply

