Gewoon

“Wij” #Nederlanders zijn grandioos makke schapen, als je ze een oplossing voor het probleem #overheid voorschotelt, beginnen ze te stijgeren, want: “Nee! We kunnen niet zonder overheid!”

Probleem is, echter, dat we ook niet mèt overheid kunnen. Daarom stel ik voor gewoon de overheid langs juridische weg te bestrijden: we hoeven alleen maar het hele parlement te laten opsluiten (op z’n minst). Wij zijn niet het soort volk om met grof geweld de overheid omver te gooien, hoe zeer ze dat ook verdienen. Daarom kies ik liever voor de ordelijke, juridische weg; bv allen laten opsluiten voor landverraad (voor moedwillig de files in stand te houden, en intussen maar krijzen hoe gevaarlijk die files wel niet zijn. Als dat geen democide met voorbedachte rade is weet ik het ook niet meer.) Ik ben niet gewelddadig van aard maar als reactie op deze moedwillige aanval op de voltallige wereldbevolking (7 miljard man!) ben ik bereid als eerste de trekker over te halen.

Om te voorkomen dat een partijdige rechter zal proberen om de overheid vrijuit te laten gaan, is een uitgekiende, gecoördineerde publiciteitscampagne nodig.

En ja, ik ben dus heel bang voor de toekomst, ik schaam me niet om dat te zeggen.

Published by

ludwigvanel

I am an author & an anarcharchist

Leave a Reply

