Uren in de rij om Trump weg te stemmen: ‘Ik wil

Uren in de rij om Trump weg te stemmen: ‘Ik wil hem weg hebben. Daar ben ik voor gekomen’ https://www.volkskrant.nl/ts-b30e72d1 O, grote goedheid, dom Amerikaans stemvee. Trump had juist de verkiezingen gewonnen, doordat jullie 2* Obama hadden gestemd. Je landgenoten hadden liever ern TV-persoonlijkheid dan een ervaren politica (blanke & vrouwelijke versie van Obama) die niet verder kwam dan: “Ik heb een vagina, dus ik moet de leiding lrijgen over de kill-list.” Trump is de meest succesvolle prez ooit: zijn taak was, om Hillary uit het witte huis te houden. Dat is gelukt. Als juloie nu op Biden stemmen; en alser over 4 jaar weer verkiezingen worden gehouden, wat voor tegenkandidaat krijg je dan? Mijn gok als Biden wint, gaat links zo hard wraak nemen op de Trump-stemmers: dat wordt burgeroorlog. En die is nu hard nodig ook.

Published by

ludwigvanel

I am an author & an anarchist

Leave a comment