Kijk ‘COVID Surges Among VACCINATED In Israel’

https://youtu.be/wxTZ_DKARzQ Kijk: mensen dachten wel weer even slim te zijn, slimmer dan de natuur! [politici & wetenschappers over de hele wereld] We gaan halverwege het immuniteitsproces instappen, en zorgen dat de natuur/biologie precies dat doet wat wij willen dat het doet! Wij zijn baas! De natuur heeft maar te buigen voor ons bovennatuurlijk:) intellect! Wiieee-haa! [de natuur]: Euhm, wacht eens even, jullie blijken weer dommer te zijn dan ik. Ik heb jullie zulke eenvoudige manieren gegeven om mij te overleven, en jullie bedenken mRNA! Hoe dom, moet je dan zijn? Met een enkele prik van inert mazellen-virus ben je je leven lang beschermd tegen mazellen, want ik ben zo slim dst ik dan weet waartegen ik je dan moet beschermen en dat vergeet ik nooit.

Published by

ludwigvanel

I am an author & an anarchist

Leave a comment